Bevezeto

"Minden igazság három stádiumon megy keresztül: Először kinevetik, Majd erőteljesen ellenzik, Végül pedig mint maguktól értetődő dolgokat fogadják el őket. "
A. Schopenhauer

Vegán Tanfolyam


Szaffina Fűszerkonyha Facebook oldalán heti, napi rendszerességgel új cikkekkel, receptekkel várlak, ott tudtok követni továbbra is! Várlak ott szeretettel! Ott találkozunk!


2015. február 13., péntek

Szerelmes dió torta



Lényegében ugyanaz, mint a szív torta, csak ebbe több réteget tettem, sárgabarack lekvárom kívül még bicske lekvár is jutott, a tetejére pedig csak darált dió jutott, tehát nem tettem rá tahinis öntetet. Nekem ez jobban is ízlett, de ki kell próbálni mind a két félét!

Készítettem darált mandulából és füge, datolya lekvárból, karobpor hozzáadásával egy torta alapot, erre rétegeztem felváltva a darált diót, bicske lekvárt, darált diót, sárgabarack lekvárt, darált diót. Sárgabarackkal díszítettem.

Bicske lekvárt az áztatott bicskének terméséből készítünk, (melyből teát készítettünk hideg áztatással) így semmi nem vész kárba! Vízgőz fürdő felett, tisztított vízzel kicsit keverjük, figyeljünk arra, hogy ne forrósodjon fel, és szitán áttörjük. Sztíviával vagy juharsziruppal édesítheted.


Tipp:

A sárgabarackot kettévágtam, így két fél lett, és ezzel vontam be a torta szélét. Felfedeztem, hogy a sárgabarackon egy kis nyílás található, és ha azt bevágom, könnyen szétnyílik, ezt így aszalt formában soha nem figyeltem meg.

Egészségre gyakorolt hatása:

Csipkebogyó C- vitamin tartalma igen magas. A, B1, B2, K, P, P-vitaminokat, flavonoidokat tartalmaz. Erősítő hatású, vizelethajtó, erősíti a májat és a vesét.

Többi összetevőnek hatását lásd: Szív torta


2 megjegyzés:

"Minden igazság három stádiumon megy keresztül: Először kinevetik,
Majd erőteljesen ellenzik,
Végül pedig mint maguktól értetődő dolgokat fogadják el őket. "


A. Schopenhauer


Nézd meg a Bemutatkozó videómat és az Ajándékaidat!

Hírlevél feliratkozás és Webáruház regisztráció előtt kérlek, kattints IDE!